luni, noiembrie 10, 2008

De ce am revenit...


Am trecut prin multe în ultimii doi ani. Foarte puţine dintre cele trăite se poate încadra la capitolul „bune“ sau „pozitive“. Dar cum speranţa moare ultima, eu mai sper încă...
Dar să revenim la „oile“ noastre. Alea care ne înconjoară la tot pasul. Una din acestea a fost motivul pentru care am revenit pe blog. Oiţa despre care vreau să fac vorbire în cele ce urmează este nimeni alta decât odrasla marelui Guru al judeţului Caraş-Severin, Sorin Frunzăverde.
Continuare...
Da, este cazul acela, în care morcovul de la intrarea în hipermodernizata universitate de balet, "bune manere" și popice subacvatice, a fost ras zice-se, din pricina telecomenzii. Acu nu are rost să mai despicăm firul în patru, interesant este că poliția și-a făcut rapid apariția, cu măsurătorii și pozarii din dotare, deși incidentul nu se petrecuse pe un drum public. Deci, ar fi fost de competența altor organe să cerceteze cazul. Alt aspect interesant ar fi că șoferul personal al Guru-ului s-a luat de viața mea, întrebându-mă de ce fac poze... Pentru albumul personal, man! Iaca, ăsta e albumul meu personal.... Voila de vezi. Punct.

Un comentariu:

Eu, de la birou spunea...

E cazul ala in care cineva (eu nu stiam cine, desi am trecut pe acolo in momentul imediat ulterior producerii faptei) a rupt "poarta" cu telecomanda a Universitatii?